onsdag 21 september 2011

Friskis & Svettis

GÃ¥rdagskvällen och denna kväll har spenderats pÃ¥ ett av mina absoluta favoritställen: 

 GÃ¥r var det ett receptionspass, och som vanligt gick inte kassaräkningen ihop för mig, tur att man inte är ekonom! Ikväll var jag skivstÃ¥ng/intervall värd, vilket betyder att jag är med pÃ¥ passet och tränar som en vanlig motionär fast iklädd friskiskläder och hjälper ledaren. Det kan vara allt emellan att trixa med ljud och pauser, till  att hjälpa motionärerna om de har funderingar kring vikter och bräda mm. Jag kan vara hur trött och less som helst innan jag Ã¥ker dit, men när jag väl stÃ¥r där pÃ¥ golvet som värd eller vanlig motionär, sÃ¥ blir jag jätte pigg och glad, och ibland kan jag komma pÃ¥ mig själv att hoppa och flaxa, lyfta eller böja med världens leende pÃ¥ läpparna! Folk mÃ¥ste ju tro att jag är dum eller knäpp! 

Jag tycker att det är sÃ¥ himla härligt att det är alla typer av människor där, det spelar liksom ingen roll vem du är, huvudsaken är att du vill röra pÃ¥ dig! Du kan vara brat eller nörd, VD eller städare, tränad eller otränad alla typer finns pÃ¥ friskis! 

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar