måndag 19 september 2011

Helgen

Dålig uppdatering i helgen, my bad!

Hade en mysig fredag med karln! Först middag i form av tappas på Saffran. 10 av 10 gafflar av mig! Sen var vi på bio och "Friends with benefits" var väl ungefär som vi hade tänkt oss, kanske lite bättre.

På lördagen serverade jag amerikanska pannkakor till frukost, onyttigt men syndigt gott! Efter frukosten åkte den nya lampan upp. Se vad fint den matchar gardinerna! 


På söndagen syndade vi lite till då jag bakade min "berömda" kladdkaka. Grabbarna kom förbi så vi behövde ju inte äta upp den själva!

Under helgen har jag även haft min första diskussion över WebCt på kursen, var inte super ambitiös, men förhoppningsvis räcker det till ett E i alla fall.

Idag var första dagen på metso, gick ganska bra tycker jag (sen vet jag ju inte om Carro sliter sitt hår och undrar hur fan det här ska gå). Det gick ju bra nu när vi var två och det fanns någon att prata med, men det blir nog lite tråkigare när jag står där själv. Jaja, det är tre timmar per dag, jag ser ju i alla fall fler människor än om jag sitter hemma och pillar navelludd!
Från och med imorgon är jag gräsänka fram tills på lördag! Stefan ska till ett 20 grader varmt Portugal! Men jag är inte bitter!

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar