onsdag 28 september 2011

Vuxenpoäng

Yo!
Har, tro det eller ej, faktiskt suttit och pluggat ett tag, inser att detta med att referear inte riktigt min grej. Det är inte så att jag inte vet hur man gör, det är snarare så att jag tar det mesta hur huvudet! Jag känner mig smart! Försöker göra undan lite innan söndagens gruppdiskussion på kursen, eftersom jag och Stefan ska åka ner till Uppsala fre-sön för att hälsa på min bitch (Birgitta) och henns pucko (Patric), ska bli jätte kul!
Igår hovade vi in ett gäng med vuxenpoäng i detta hushåll, vi har beställt två ICA-kort! (Joråsåäre) Nu är det ju så att jag gör inget utan att ha en plan med i bakhuvudet! Så här ligger det till mina damer och herrar, sedan jag och Stefan träffades har vi mer eller mindre BARA handlat på Willys, inget fel på det men jag är väl inte super nöjd med utbudet där. Så nu när vi har ICA-kort kan vi börja använda scanner och Stefan får blippa streckoder, vilket han verkar tycka är helt okej, jag handlar han blippar, win-win!

Jag har även hittat mitt drömhus på hemnet! Dessvärre ska v för det första inte köpa ett hus än på länge och för det andra ligger det på Alnö och dit tänker jag så rakt inte flytta, men spana in detta!

http://www.hemnet.se/bostad/villa-5rum-alno-rabbmoskogen-sundsvalls-kommun-periskopvagen-22-2656155

Nu blir det ett avsnitt Glee!

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar