söndag 6 november 2011

In your face!

Nu är det söndag igen, veckorna bara rusar förbi tycker jag.

Jag överlevde Mats spinningpass i fredags, varje gång jag är på hans pass säger jag "Så här mycket har jag aldrig svettats förut! Jag vet att jag säger det varje gång, men den här gången mena jag det verkligen!"
I eftermiddag blir det ett spinningpass till. Har kommit in i nått slags spinstim, tycker verkligen att det är superkul, känslan av att vara helt utpumpad på energi men ändå vara hög på endorfiner när det är slut är helt fantastisk!






 

Just nu sitter jag och laddar för några timmars plugg, ska skicka in sista uppgiften i Hälsovetenskap (AV) 7,5 hp. Imorgon går vi över på Kvant och epidemiologikursen, förhoppningsvis sitter lite kvar sen sist, epidemiologi är inte riktigt min starka sida. Jag kan inte låta bli att tycka att jag är lite "awesome" (i brist på bättre ord) som faktiskt studerar på avancerad nivå. Jag tror inte att någon av mina lärare genom hela min grundskoletid eller gymnasietid för den delen, trodde att My Persson skulle plugga på universitet i mer än tre år, eller överhuvudtaget. Att jag sedan genomförde min fil kand. utan en enda omtenta, ja det känns jävligt gôtt faktiskt!

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar