fredag 16 september 2011

Alla bitar faller på plats

Klockan är bara nio och jag känner mig redan mycket produktiv! Har skrivit och skickat in mitt första inlägg på webct i kursen hälsovetenskap AV 7,5 hp nu vid halv nio. Rätt najs det här med att plugga på distans, sitter hemma i pyjamas och med en stor kopp kaffe framför datorn och skriver och ringt till ROP för att säga i från mig ett passa på onsdag samt att avsäga mig förfrågan om inskolning på fler ställen.
Nu har jag gjort mig i ordning för att strax ta bussen ner till stan för att skriva på anställningspapperna, awesome!
Sen ska jag gå och hämta ut biobiljetter jag och Stefan spontan bokade till "Friends with benefits" som har premiär ikväll. Ska bli kul, tror mest Stefan vill se den för att Mila Kunis är halvnaken i filmen. Men då antar jag att Justin Timberlake är det också, så det blir ju en win win situation :)  
Innan det ska vi käka på restaurang, så det blir en riktig "dinner anda movie" date. Kul ska det bli i alla fall!

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar