söndag 11 september 2011

Kräftskiva

 Igår hade vi en trevlig kväll med kräftskiva och utgång (sistnämnda hör verkligen inte till vanligheterna nu för tiden). Igår bestämde jag mig även för att "nu är det dags att börja ha framme kameran oftare". Så gårdagskvällen blev ordentligt dokumenterad, nu är det bara att hoppas på att jag kommer ihåg att ha den framme och med oftare så att det blir lite bilder att ha med sig i framtiden och här på bloggen såklart! Här kommer ett litet hopplock från igår kväll! 
Vi klämde in oss i köket och smaskade kräftor och annat gott!

Efter att alla blivit proppmätta och fått i sig lite kaffe, var det dags för ett klassiskt ölspel.

Sen tog vi bussen ner till stan för att gå på kåren

Stackars Anna fick knäppa många kort på mig och Stefan igår, och ändå blev inget bra, vi är helt enkelt inget fotogeniskt par. Men här är det bästa (ingen av oss blundar, har gigantisk dubbelhaka eller har ett super fejkat colgatesmile).
Idag blir en lugn dag för min del, är ensam hemma och ska städa undan spåren efter festen. Sen kanske skolböckerna åker fram, ja man kan ju ha ambitionen i alla fall!

Puss & Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar