måndag 12 september 2011

Reklam

Då var det måndag igen, och jag sitter hemma och känner mig arbetslös, inte alls kul. Men jag har i alla fall försökt gör nåt åt det. Snackat med dem på "underbara" R.O.P-enheten och väntar nu på att förhoppningsvis bli inskolad på Granbacken och Skönsmohuset.
Annars händer det väl inte så mycket idag, jag smiter iväg och tränar (skivstång/intervall) på friskis ikväll, medan grabbarna kommer hit och käkar.

Jag brukar ofta störa mig på olika reklamfilmer på tv, just nu är det Bredbandsbolagets som är irritationsmoment nr 1. När jag igår satt i soffan och beklaga mig över hur dålig och irriterande den var visar Stefan sitt stöd:
-Ja, den är rätt dålig. Men vet du vad det värsta är?
-Nä?
-Vi har bredbandsbolaget!
-Va? Har vi? men va fan!
Jaja, nästa vecka kommer jag med all säkert störa mig på nån annan reklam. 

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar