torsdag 13 oktober 2011

Det var lite bättre förr

Yo! Sitter hemma i soffan och känner mig skit nöjd! Jag har 2,5 timme före deadline, lagt upp mitt första inlägg för den här veckans diskussion på kursen! Igår fick vi även respons på våra tidigare inlägg, jag fick max poäng på förra inlägget. Det var också det inlägget jag skrev halvt som halvt bakis, i bilen på vägen hem från Uppsala, vet inte om jag ska tycka att det är bra eller dåligt? Om jag får sämre respons på det här som jag skrivit helt nykter, så kanske jag ska fundera på att skriva övriga uppgifter efter några glas vin eller dagen efter?

Idag blir det sushi lunch mednågra av tjejerna! Det var länge sen, jag måste erkänna att jag saknar verkligen tiden som "riktig" student, då man fick träffa dem så gott som varje dag, vi var ett härligt gäng och var det nått vi kunde så var det och fika!


Å så kunde vi ju festa till det ibland också, det här är nog helt klart en av mina favorit bilder!
Puss & Kram     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar