tisdag 4 oktober 2011

En tisdag

Ja, men det här med att uppdatera kanske inte har varit min starka sida!
Helgen var i alla fall varit jätte mysig och rolig! Mycket snack och en massa mat...Me like! Det är synd att man inte har mer tid till sånna här utflykter eller att få besök, för det är ju faktiskt super roligt när det väl händer! Nästa "event" är förhoppningsvis nyår med det vanliga gänget, plus respektive!

Just nu står jag på jobbet (metso) det har inte hänt så mycket, som vanligt! Securitas var här och kollade bilar, ingen verkar ha fått böter, Nice! Får snart åka hem och då blir det mat, slappa och sen bär det av till nästa reception, på Friskis!

En annan rolig grej är att vi kanske får bli kattvakter till lilla Smilla en helg! Om Stefan inte ändrar sig angående att skaffa katt då, då vet jag inte vad som kan göra det! (Och nej, Stefan jag har inte bett Anna be oss vara kattvakt!)

Just ja! Nu finns man med på DIVA också,  spana in min C-uppsatas, om ni inte har nått bättre för er alltså!
 http://www.diva-portal.org/smash/record.jsf?searchId=1&pid=diva2:438778

20 minuter kvar till hem gång! Dags att börja plocka ihop lite då!

Puss & Kram

2 kommentarer:

  1. Vilken bra och intressant uppsats du har skrivit! Gillade speciellt att du valde ett sånt bra och fyndigt citat som titel ;)

    SvaraRadera