lördag 8 oktober 2011

We dont speak americano

Jaha, då var det lördag igen! Ska iväg till friskis och stå i receptionen en sväng (börjar bli lite less på receptionsjobb). Efter det blir det vin och mys hos Anna!
Igår kväll var det slappa som gällde för Forsström och Persson, vi åt gott och mumsa på snacks och kollade på Rio, Nice!

I torsdags blev jag ut bjuden på middag av en amerikan som jobbat på metso i veckan, ganska suspekt händelse faktiskt. En halvtimme innan jag skulle sluta ringer han på jobbtelefonen (jag vet att han tagit en taxi till sitt hotell) och frågar om jag vill käka middag med honom på kvällen! Utan att riktigt tänka efter tackar jag ja. Hur ofta brukar man bjuda ut en receptionist?
Innan jag väl kommer in till stan är jag super nojjig och undrar vad sjutton jag gett mig in på! Vad ska jag prata en amerikan 50+ om? Men det går bra och vi äter god mat och samtalet flyter på hyfsat bra. Ja, den middag hamnar på  min topp tre lista över udda middagar!


Måste bara få komma med veckans störigaste reklam:
Anna säger att hon också kommer bli så, men då hoppas jag verkligen att hon skippar tajtsen och baddräkten, i så fall!
















Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar