torsdag 20 oktober 2011

Modeblogga?

Funderde på vad jag skulle kunna göra för att hålla igång bloggen, tänkte först om jag skulle börja bli samhällskritisk och snacka om politik (med tanke på mitt förra inlägg), men då kom jag på att jag är långt ifrån tillräckligt intresserad, så det strunta jag i. Sen tänkte jag om jag skulle snacka mer om äldre och deras vardagssituation, men då skulle väl de få läsare jag har försvinna! Sen i ett svagt ögonblick tänkte jag på om jag skulle modeblogga, eller ja typ ha dagens outfit. Men det är jag inte intresserad av heller, skulle bli ganska tråkig blogg:

Dagens outfit: Kläder, för det blir så kallt utan, nice!

Jaja, idag har jag varit chaffis! Körde först Anna och Smilla till Veterinären, sen var jag en über snäll flickvän som skjutasde Stefan till skolan,eller ja hans jobb. Låter så roligt på morgonen när han ligger i sängen och gnuggar sig i ögonen och jämrar : "Jag vill inte gå till skoooolan"

Nu är jag i alla fall på jobbet, och ska snart sätta mig med lite skolarbete, dags för artikelsök! Dagens händelse på jobbet är att jag idag i stället för en "café latte", tog en "café au lait" i kaffemaskinen, japp här händer det grejer vill jag lova!!

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar