fredag 21 oktober 2011

Life Is Good

Åh, äntligen fredag! Tycker att den här veckan har gått ruskigt fort ändå, och det har jag absolut inget emot. Idag har jag förmiddagspasset på jobbet, så jag slutar alltså kl 14 idag, sweet!!
Ikväll blir det lite vin, mys och skvaller med Lisa och Anna!

Imorgon blir så gott som en heldag med min ex sambo Moa, lunch och lite shopping på dagen och på kvällen smäller det, för då blir det en efterlängtad utgång! Vi har inte varit ute och festat tillsammans på HUR länge som helst! För tre år sedan var det en mycket vanlig företelse och fan vad roligt vi hade! Och vad hände?  Jo, nu har vi kärat ner oss och är fast med varsin datanörd, och har fått jobb,  man kan ju undra hur det blev så fel!? ;)

Skämtosido, åren som "riktig" student har nog varit de roligaste men också tuffaste åren i mitt liv, jag har lärt mig otroligt mycket, inte bara utbildningsmässigt, utan om mig själv också.
Precis som många andra som börjar plugga, flyttade jag till en stad jag aldrig varit i, helt ensam utan att ha en aning om vad som väntade. Men fan va bra det blev! Jag kärade ner mig i Sundsvall redan första veckan och jag har hittat vänner som jag inte kommer göra mig av med i första taget! Jag har gått en utbildning inom ett område som jag faktiskt vill fortsätta jobba med, ja jag fick upp ögonen för vad det faktiskt är jag vill med mitt liv.  Ja, och så hittade jag ju min Stefan också!

Life is good!

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar