måndag 24 oktober 2011

Angry Birds!

Ja, då satt man på jobbet igen då! Rätt najs att börja tidigt ändå, för då får man ju gå hem tidigare också! Förhoppningsvis blir det fika/lunch med Helena efter jobbet idag :)

I lördags var det fest! Jag och Moa gjorde Birsta, dock hittade jag inget där så jag tog en tur ner till stan och där hittatde jag ett piffigt linne! Sen hade jag PF (pojkvän fritt) så Moa kom över och vi gjorde fajitas, gott gott! Sen piffade vi till oss och drack gott och snackade. Sen åkte vi ner till stan där vi först hamnade på in vito, har inte varit där förr, och jag blev positivt överraskad måste jag säga. Sen drog vi vidare till Oscars och skaka lite rumpa. Och igår mådde jag väl som jag förtjänade antar jag, men en riktigt slapp söndag är väl aldrig helt fel.

Hörde en rolig grej på HM i lördags..
En mamma och hennes son på ca 3-4 år som sittligger i en vagn och spelar angry birds.
Sonen: Mamma, vem hejar du på?
Mamma: Kollar ner på telefonen och säger: Grisen!
Sonen: Men mamma! Jag är ju fågeln och grisen ska dööö!!

Haha!! Ungefär som när jag spelar angry birds, dö gris jävel dö!!

Ha det gott i solen!

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar