onsdag 2 november 2011

Dagar kommer och går...lite för fort



Ja, vid det här laget har jag nog tappat de få läsare jag hade. Dålig uppdatering jag vet! Men jag har varken haft lust, ork eller tid att blogga. Har fått jobba betydligt mer än vad det var tänkt, räknade ut att jag den här månaden jobbat ca 65 % istället för mina ca 35% som jag egentligen har. Visst kommer det kännas gôtt den 25:e när lönen kommer, men då har ju mina studier fått lida istället, och i oktober har jag inte hunnit jobba något i hemtjänsten, åh vad jag saknar mina vårdtagare och arbetskamrater där!
Jag har ju som tur är möjligheten att plugga på jobbet, men det blir inte den bästa kvaliteten på det man gör eftersom så fort någon kommer in genom dörren måste man titta upp och vara beredd,  även om de inte vill mig något. Nu tror- och hoppas jag verkligen, för alla inblandade att det kommer återgå till det normala på jobbet!

I helgen var vi alla fall ute på roligheter! Halloweenfest på kåren för tredje året i rad! Tänkte visa mina olika outfits! Gillar nog -09 bäst!
 
                     

  
2009: Var jag mig själv, aka Lilla My
2010: Det var årtiondeteam, jag var 60-tal
2011: En oskuldsfull ängel

Ja, jag var ju ängel i år, och tyckte att glitter vore kul att ha, nu hittar vi sånt där glitter över allt hemma, inte lika kul!

Puss & Kram




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar