torsdag 24 november 2011

PMS

Jag vet inte vad som hänt med mig, men det verkar som att ju äldre jag blir destovärre blir min pms. Mina hormoner har gaddat ihop sig och tycker inte att jag ska få glida förbi denna månad obemärkt. Igår kväll var allt extremt pissigt och jag tyckte att mitt liv var helt upp och ner, visst känner jag även när jag inte har pms, att mitt liv inte är så tillfredställande som jag hade önskat just nu.

Men idag slog jag nog alla rekord, jag började lipa för att det inte kommit någon snö än. Mamma ringde och fråga om jag börjat pynta än, det har jag inte. När vi lagt på börja jag fundera på om jag skulle gå upp på vinden och hämta lådan med julsaker, så att de i alla fall fanns inom räckhåll om jag fick för mig att börja pynta. Så tittade jag ut och solen sken och termometern visade + 7, då brast det, tårarna kom rullandes och jag tänkte att jag kan ju fan inte julpynta om det inte finns snö!

Nu ska jag pyssla om blommorna här på jobbet!

Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar