onsdag 30 november 2011

Tv-shop

Imorse när jag satt i soffan och mumsa i mig en skål youghurt, zappa jag lite mellan kanalerna, och så hamnde jag självklart på en kanal som visade tv-shop! Det är rätt lustigt fenomen det där, jag tycker det är kul att kolla på ibland, men har aldrig köpt något och en del åker dit med dunder och brak och tycker att alla verkar fantastiskt! Ingen missade väl "the magic bullet"? Alla som fick mat från the magic bullet såg ju så lyckliga ut, och häpnades av hur fort det gick att göra en omelett. Kniven som till och med kunde filéa filén! Eller det där bältet som gjorde att man svettade bort fettet, på magen eller rumpan, sauna belt! Eller min favorit den stjärnmönstrade aluminiumplåten som rengjorde ditt silver! Det var det speciella stjärnmönstret som tydligen gjorde silvret skinande rent, haha!

Men idag såg jag reklam för något, kommer inte ens ihåg vad det var, men hur som helst är det en sprillans ny produkt som är helt fantastisk! I nästa mening säger presentatören att den har över tusen nöjda användare, alltså hur går det ihop? En ny produkt som har över tusen nöjda användare?? Det var inte som att det var personer i en testgrupp som var nöjda, utan betalande användare. Ja, hur tänkte de där?



Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar