torsdag 10 november 2011

Snö?

Förlåt mig, men jag skulle faktiskt inte bli jätte ledsen om det kom några snöflingor nu! Det är snart mitten av november och det är + 7 ute, känns inte helt okej! Jag vill verkligen inte ha en grön jul!
Det här är första vintern/julen på 6 år som jag faktiskt ser fram emot att fira jul. Julen har liksom inte varit det samma utan pappas hyperpyntande, hans inlagda sill eller sista minuten julklappar som allt varit de bästa!
Men i år ojoj, jag vet inte vad som har hänt! Jag har rena julhysterin redan, julpynt har redan börjat inhandlats och så fort jag ser julpynt måste jag se om det är något jag vill ha. (Just nu spelas även julmusik).

Förra året firade jag inte direkt jul på det traditionella sättet. Hade en underbar varm jul med Anna och Maria! Juldagen spenderades tillsammans med delfiner och snorklades i Egyptiska korallrev!






   Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar