onsdag 28 december 2011

God fortsättning!

Ja, då var julhelgen över och med fulla magar siktar vi in oss på nyårshelgen!

Jag har haft en riktigt mysig julhelg tillsammans med Forsströmarna, med mycket mat, fika och godis. Dock hade jag en smått knäckt kille hemma, han hade inte fått äta någon knäck i år! (Jag och mina fantastiska ordvitsar!) Snälla måste vi har varit också, för vi fick hur många julklappar som helst, bland annat kakfat, termos och en lergryta. Kan tänkas vara en hint att vi ska bjuda på middag någon dag kanske?

Imorgon bär det av till Torsby, för att fira lite jul med mamma, men framför allt för att fira in det nya året med mitt gäng från gymnasiet. I år blir det 5:e året i rad, förra året var det lite dålig närvarostatistik, men i år verkar vi bli allihopa! Skoj skoj!

Ska försöka uppdatera bloggen lite oftare nu efter nyår, det är inget nyårslöfte men ambitionen finns där!

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar